Ratgeber

Ma mecht wos doa, denkt umanand,
macht se an Plan, der hihaun kannt.
Bevor ma loslegt, mecht ma gern
de Meinung vo Bekannte hern.
Se vergewissern, ob s so paßt
und se in d Tat umsetzen laßt.

Da erste wählt an Slalomkurs:
"Ja, ja, des hod scho Hand und Fuaß.
Im Kern is des a guader Plan,
wenn aa Details no offen sann.
Vastehst mi do scho recht:
Ned daß i Dir obratn mecht."

Da nächste is voi überzeugt:
"A Riesensach, wenn de moi steigt!
Genau so muaßt d as macha.
Ziags durch! Laß s sauber kracha!"

A dritter sogts oam grod ins Gsicht:
"Na, des is koa guade Gschicht!
Des is a Schmarrn, laß liawa bleibn.
Des werd nix, konn i unterschreibn."

No oana sogt: "I woaß ned,
ob des oiss so einfach geht.
I konn dazua ned sehr vui song,
miassast jemand andern frogn.
I wui a Wertung aa vameidn:
Letztlich muaßt a s Du entscheidn."

Noch so am Irrgang merkt ma wieder:
As einge Gfuih is s Auf und Nieder.
Drum frogt ma liawa erst um Rat,
nochdem ma se entschiedn hod.
So isses! biggrin.gif
Gefällt dir dieser Beitrag?
Genau, stimmt biggrin.gif
Gefällt dir dieser Beitrag?
...so gengan de Gang smile.gif
Gefällt dir dieser Beitrag?

Morgen unbedingt die Haare waschen …..

Für all diejenigen, die NOCH KEINE grauen Haare haben und auch keine haben wollen, der Tipp von den Mondexperten Paungger/Poppe: am morgigen Karfreitag zwischen 11.00 und 12.00 Uhr Haare waschen und man bekommt keine grauen Haare.
Für mich kam diese überlieferte Weisheit leider dreißig Jahre zu spät, trotzdem probiere ich es morgen. Wer weiß, vielleicht kann ich meine Färbeintervalle dann wenigstens etwas verlängern. zwinkern.gif
Kostet nichts und man kann es ja mal probieren.
Gefällt dir dieser Beitrag?
laugh.gif Keine Ahnung, ob ich mir jemals an Karfreitag zwischen 11 und 12 Uhr die Haare gewaschen habe - aber ich habe bis jetzt auch noch keine Grauen. biggrin.gif
Gefällt dir dieser Beitrag?
Dann hast du wohl alles richtig gemacht. Gratuliere! biggrin.gif
Gefällt dir dieser Beitrag?
Neues ThemaUmfrage

Passende Themen
Single Haushalt führen? Ratgeber Buch gesucht. Ratgeber - Private Krankenversicherung Rechtsratgeber als App Salatschleuder Ratgeber Was tun bei heller Haut ? Haut,Körper,Beauty,Style,Sommer,Ratgeber Gartenmöbel im Winter schützen: Ratgeber zum Überwintern Die besten Lebensratgeberbücher Ratgebersendungen: markt, wiso usw.
Passende Tipps
Ankündigung: Der große Vitamin-Ratgeber
Ankündigung: Der große Vitamin-Ratgeber
34 16
Getreidemilch für Säuglinge herstellen
Getreidemilch für Säuglinge herstellen
20 47
Kapital-Lebensversicherung bei Arbeitslosigkeit nicht kündigen
12 8
Ratgeber: Schadstofffreie Kinderkleidung
Ratgeber: Schadstofffreie Kinderkleidung
32 22
Frühjahr, Sonne, Zeckenzeit - Irrtümer über Zecken
Frühjahr, Sonne, Zeckenzeit - Irrtümer über Zecken
27 58
Fettlösliche Vitamine - Funktionen und Eigenschaften
Fettlösliche Vitamine - Funktionen und Eigenschaften
29 11